FAQ
Nejčastěji kladené otázky
  • Jaké jsou přednosti systému "web365" ?
    Především ty, že zákazník v rámci jednoho nákupu a tedy i jedné starosti získá nejenom internetový prostor, ale i vlastní internetovou adresu a prezentaci, kterou může kdykoliv spravovat prostřednictvím vlastního redakčního systému. Tedy vše, co je třeba k publikovaní na internetu. To vše může užívat 365 dní v roce za cenu 365 Kč v základní verzi.
  • Je systém "web365" tzv. chudým příbuzným vyšších systémů ?
    Není. Jedná se o plnohodnotnou verzi nejnovější verze námi vybíjených systémů. Rozdíl je pouze v tom, že zákazník využívá sdílený databázový a datový prostor a v systému nelze použít vlastní grafické rozhraní.
  • Jak je v systému "web365" řešeno grafické rozhraní ?
    Pro prezentaci Vašich stránek jsme vyvinuli univerzální webovou šablonu. Tato šablona je plně editovatelná co do umístění na stránce, barev pozadí a fontů, orámování aj. Současně lze optimalizovat rozlišení stránek v hodnotách 800x600, 1024x768, 1280x1024. Do grafického rozhraní lze vložit obrázkové nebo textové logo. Při využití a kombinaci všech těchto možností je předem zřejmé, že všechny stránky zobrazované systémem budou vždy jedinečným originálem. Přiloženy jsou pomůcky na editaci barev a ořez obrázků.
  • Může jeden zaregistrovaný subjekt spravovat více domén 3. úrovně ?
    Ano. Systém je dokonce tímto způsobem konstruován. Naopak do systému nelze vložit dvě shodná uživatelská jména, která jsou jedinečným údajem příslušné databáze (uživatelským jménem je e-mailová adresa).
  • Nevlastním žádnou E-Mailovou adresu. Jak mám provést registraci ?
    Nevadí. Zcela zdarma Vám adresu založíme, přičemž bude sloužit pouze pro registrační účely. Pokud se rozhodnete adresu (schránku) využívat pro odesílání a přijímaní e-mailů, tak uhradíte cenu dle platného ceníku a my schránku zprovozníme.
  • Je cena prezentace závislá na osobě subjektu ?
    Není. Systém nediskriminuje uživatele. O vlastním zařazení do cenové skupiny rozhoduje využití prezentace, tj. komerční či nekomerční. Tak např. podnikatel, zaregistrovaný pod jedním uživatelským jménem může pod jednou doménou provozovat web ryze komerční, prezentující podnikatelskou činnost a současně pod druhou doménou web nekomerční, prezentující např. rodinu. V každém případě se chceme vyhnout známému škatulkování, kdy IČ je impulsem k vyšším sazbám.
  • Jaké jsou verze systému ?
    V rámci nekomerční i komerční skupiny lze zvolit Základní verzi, verzi Standard (rozšířená o databázi kalendáře akcí nebo databázi určenou k prezentaci dalších dat s možnosti jejich třídění) a konečně verzi Profesionál, která obsahuje zmíněný kalendář akcí i přidruženou databázi. V rámci komerčního využití je uživatelům nabídnuta ke každé doméně e-mailová adresa shodného jména.
  • Netroufám si na editaci stránek, jak mám postupovat ?
    Celý systém je opatřen kontextovou nápovědou. Pokud ani toto nepostačí, Vaše data vložíme do systému sami, dle Vašich instrukcí. V tomto případě si však budeme účtovat 250 Kč za hodinu práce (jedna hodina by měla stačit na web menšího rozsahu).
  • Veškeré dotazy ohledně systému směřujte na e-mail správce systému.